Vast+Mobiel integratie

Bij Vast+Mobiel integratie zijn er twee mogelijkheden.
1. Integratie op basis van een gehoste telefonie oplossing
2. Integratie op basis van een koppeling met een telefooncentrale.

Integratie op basis van een gehoste telefonie oplossing

Optimaal bereikbaar met Vast+Mobiel

Vast+Mobiel is een full service telefoniedienst voor een volledige integratie van vaste en mobiele telefonie. Zowel uw vaste als mobiele nummers worden onderdeel van het telefonienetwerk. Zo ervaart u in feite geen onderscheid meer tussen vast en mobiel. De ideale oplossing voor MKB-bedrijven die optimaal bereikbaar willen zijn.

Hoe werkt het?
Vast+Mobiel van Ziggo is de eenvoudige oplossing voor bedrijven die optimaal bereikbaar willen zijn. Het mobiele nummer wordt onderdeel van onze Hosted VoIP omgeving. De mobiele telefoon kan daardoor ook gebruik maken van de functionaliteiten die vaste nummers hebben bij Hosted VoIP.

Bereikbaarheid in eigen hand
Met Vast+Mobiel krijgen ondernemers standaard de beschikking over veelgebruikte functionaliteiten. Het vaste en mobiele nummer maken gebruik van de routeringsmogelijkheden van de telefooncentrale in de cloud. Zo kunnen vaste en mobiele nummers onderdeel zijn van het keuzemenu. Dit geeft de ondernemers en hun medewerkers maximale flexibiliteit en optimale bereikbaarheid.

PhoneManager voor Vast+Mobiel
Met de PhoneManager kunnen ondernemers en hun medewerkers hun bereikbaarheid en beschikbaarheid zelf instellen en wijzigen. Zij kunnen de PhoneManager app eenvoudig downloaden op hun smartphone.

Inzicht in belgegevens
Omdat vaste en mobiele telefonie volledig geïntegreerd zijn, is er slechts één factuur, met alle gegevens in één overzicht. Dat maakt de belgegevens direct inzichtelijk voor uw organisatie.

Integratie op basis van een koppeling met een telefooncentrale.

Samsung We-Voip Client
Het gebruik van de zakelijke smartphone is nadrukkelijker aanwezig dan ooit De smartphone is een essentieel zakelijk gereedschap geworden voor de werknemers die er op vertrouwen om zo op de hoogte te blijven en om productiever te zijn. Traditioneel werd dit gebruikt door de buitendienst. Recente studies tonen aan dat ook voor de werknemers op kantoor de mobiel wordt geprefereerd voor spraakcommunicatie door de bekendheid met het apparaat, de ervaring en de eenvoudige toegankelijkheid tot klantgegevens. Door toename van BYOD (Bring Your own Device) is het gebruik van de Smartphone op de werkplek flink toegenomen.

De echte Vast Mobiel Integratie
Het gebruik van de smartphone op de werkvloer heeft duidelijke voordelen, maar ondertussen ontstaan er problemen doordat de spraakkwaliteit van het gesprek op sommige momenten zwak kan zijn. De kosten van een normaal gesprek zijn significant hoger en de gebruiker is niet in staat de mogelijkheden van de telefooncentrale te gebruiken zoals; een gesprek doorverbinden, een gesprek opnemen e.d. Daarom heeft Samsung; de Samsung WE Voip applicatie ontwikkeld. Dit is een “Mobiele Client” die alle telecommunicatie functies met groot gemak verwerkt. De applicatie heeft een goede spraakkwaliteit en is voorzien van zeer eenvoudig te gebruiken telefoonfunctiesom gemakkelijk en efficiënt te kunnen communiceren.

Gecombineerd mobiel en VoIP bellen
In tegenstelling tot andere mobiele applicaties wordt WE-VoiP geïntegreerd met de standaard toestel dialer. Hierdoor blijft het mogelijk de mobiele telefoon te gebruiken zoals je gewend bent. De eenvoudig te gebruiken instellingen maakt het voor iedereen mogelijk zijn of haar features simpel aan te passen. Denk hierbij aan “niet storen”, “gepreksopname terug luisteren” en combinatie gebruik GSM met WE-VoiP.

Functielijst

  • De WE VoIP service gebruikt de standaard GSM diaIer/belmenu van de smartphone.
  • Geïntegreerd gesprek log: de WE VoIP gesprekken worden opgeslagen in je eigen algemene gesprek log pagina.
  • Contactenlijst: bel gewoon van uitje eigen contactenlijst. Het gesprek kan dan gerouteerd worden via de WE VoIP cliént.
  • Gespreksopname: WE VoIP heeft een gespreksopname mogelijkheid tijdens een gesprek.
  • Het gesprek wordt direct opgeslagen in het geheugen van het apparaat.
  • Van Wi-Fi naar LTE. Alsje buiten het bereik van Wi-Fi valt schakelje automatisch naar LTE.
  • Verplaats functie: verplaats een gesprek vanje smartphone naarje eigen bureautoestel door het gebruik van slechts een enkele toets. (Move)
  • Doorverbinden: verbind een gesprek door naar een collega.
  • In de wacht zetten en terughalen.

Wij staan voor u klaar

Openingstijden kantoor
08.30 – 17.00 uur

Voor storingen 24/7 bereikbaar

tel. 088-4448444

contact

Nijhuis Security BV
Van der Waalspark 5a
9351 VC Leek
Telefoon: 088-4448440
Fax: 088-4448449
E-mail: info@nijhuistechnology.nl

bellenmetvoip

Bellen over internet

Nijhuis Telecom VoIP is niet alleen eenvoudig, maar ook nog eens erg voordelig.

Lees meer…

Bellen met VOIP