Informatie
KSS Call Manager
KSS Call Manager biedt bedrijven echte kansen, met simpele oplossingen op vragen over klantenservice, verkoopprestaties en productiviteit. Deze oplossingen bieden een interressant overzicht, waar uw managers voordeel uit kunnen en moeten halen.
KSS Call Manager heeft zich in de afgelopen tijd bewezen bij meer dan 20.000 bedrijven over de gehele wereld in de meest uiteenlopende takken van het bedrijfsleven. KSS Call manager is geschikt voor verschillende types telefooncentrales. Mede hierdoor sluiten KSS applicaties naadloos aan op uw wensen.
Rapportage:
Uitgebreide statistische gegevens worden getoond in diverse rapporten. U heeft niet alleen de beschikking over deze standaard rapporten, maar u kunt zelf ook uw rapporten inrichten. Hierdoor kunt u bijvoorbeeld dagelijks, wekelijks en/of maandelijks, met een kritische blik kijken naar het prestatieniveau van uw medewerkers.
Call Recording:
Met behulp van extra hardware kan elke gesprek worden opgenomen, dit is bijvoorbeeld nodig bij advocaten- en notariskantoren of het bankwezen. Call recording is een stand-alone applicaties maar kan ook worden geïntegreerd in KSS Call Manager. Hierdoor beschikt de klant niet alleen over alle belgegevens maar kan ook bij elk toestel de opname terug vinden.
Voor meer informatie over KSS Call Manager en voor een vrijblijvende offerte kunt u contact met ons opnemen. Bel 088-4448444 of stuur een e- mail aan info@nijhuistechnogoly.nl.
Wij staan voor u klaar
Openingstijden kantoor
08.30 – 17.00 uur
Voor storingen 24/7 bereikbaar
tel. 088-4448444
Nijhuis Security BV
Van der Waalspark 5a
9351 VC Leek
Telefoon: 088-4448440
Fax: 088-4448449
E-mail: info@nijhuistechnology.nl